Pokud jste se dostali na chybovou hlášku 10247 viz. obr.
..tak zkontrolujte, zda máte povolené na tiskárně protokol RSH/RCP , protože u některých tiskáren je dodávané jako enable a u některých disable.
Nastavení je přes webové rozhraní tiskárny:
Správa zařízení > konfigurace > Síť IPv4
—
Vůbec nemám možnost skenování? máte nainstalován driver?
Univerzální Network TWAIN Driver
( ver.5.67.01 Released Date: 04/03/2019 )
http://support.ricoh.com/bb/pub_e/dr_ut_e/0001312/0001312644/V56701/z85578L17.exe
případně se podívejte, zda není něco nového přímo pro vaši tiskárnu:
http://www.ricoh.cz/cs/ke-stazeni
–
Po nainstalování Twain driveru je nutné jej nastavit. IP adresu tiskárny viz. obr.. Do hloubky se tím zabývat nebudeme.
Poznámka: Z praxe jsem se setkal, že pokud PC používá více lidí, je nutnost zkontrolovat případně nastavit v každém uživatelském profilu.
Pokud nevidíte v aplikaci možnost skenování, tak zbystřete.
Ricoh má Twain driver 32 bitový, který funguje v 64 bitových Windows, ale už nefunguje v 64 bitových aplikací. Proto vám třeba nejde skenovat v aplikaci “Nástroj Fax a skener” dodávané spolu s Windows.
Nainstalujte si nějakou 32 bitovou aplikaci na zpracování obrázku.(irfan, xnview apod).
Pokud vám něco z výše uvedeného pomohlo, tak jsem rád.
Share